Webshop

Webshop

Cadeaubon 'Genezend Vasten Detox Kuur' boekje

Cadeaubon 'Detox Kuur' Boekje (incl. verzendkosten van het boekje)
€16.80
Op voorraad
Productgegevens

Iemand verrassen met een origineel cadeau? Geef dan een cadeaubon voor het boekje 'Genezend Vasten Detox Kuur'!

In dit op natuurpapier gedrukt boekje lees je over de principes van genezend vasten en welke kruiden en kuren jou kunnen ondersteunen tijdens het detoxen. Bovendien krijg je een aantal praktische 'dagelijkse detox tips' aangeboden, lekkere voorbeeldrecepten waar je jouw kuur mee in kunt vullen- en je hebt ruimte om notities te maken over jouw ervaringen.

De prijs van de waardebon is inclusief de verzendkosten van het boekje.

Bij aanschaf van een cadeaubon krijg je deze z.s.m. de bon met een unieke code toegemaild (digitale cadeaubon), deze code kan in de webshop gebruikt worden om de waarde van de cadeaubon te verrekenen met het detox boekje. De prijs is inclusief verzendkosten van het boekje.

*Zolang de voorraad strekt. Indien het boekje niet meer voorradig is zullen we het boekje vast voor je reserveren voor als de nieuwe druk weer binnen is.

Werkwijze voor het inwisselen van de unieke code op de ontvangen cadeaubon:
Voeg het ‘Genezend Vasten Detox Kuur Boekje’ toe aan het winkelmandje en ga door naar de bestelpagina.
Voer bij ‘inwisselen van uw coupon’ de unieke code in die op deze cadeaubon staat.
De waarde van deze cadeaubon wordt bij het afrekenen automatisch verrekend met jouw product.
De unieke code kan slechts een keer gebruikt worden, deze bon is niet restitueerbaar en niet inwisselbaar voor contant geld. Deze bon is alleen in te wisselen in de webshop van De Kruidenschool en is alleen geldig op het ‘Genezend Vasten Detox Kuur Boekje’.

Het boekje is momenteel in herdruk!

Op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing

Bewaar dit product voor later