Webshop

€50.00
Op voorraad
Productgegevens

Iemand verrassen met een origineel cadeau? Geef dan een cadeaubon voor een van de 'Seizoenswandeling&Workshops'!

Elk jaar staan er vier seizoenswandelingen op het programma van De Kruidenschool. We wandelen in door de kruidentuin en het nabij gelegen Vliegenbos en gaan op zoek naar de kruiden van dat seizoen. We bespreken de kruiden en maken een aantal producten die je na afloop lekker mee naar huis neemt.

Bij aanschaf van een cadeaubon krijg je deze z.s.m. de bon met een unieke code toegemaild (digitale cadeaubon), deze code kan in de webshop gebruikt worden om de waarde van de cadeaubon te verrekenen met een van de Seizoenswandelingen producten.

*Boek de workshop van jouw keuze op tijd! Er zijn beperkte plekken en de cadeaubon is geen garantie voor een plekje. Is de workshop van jouw keuze al volgeboekt? Gebruik de code dan voor een van de andere 'Seizoenswandelingen' of neem contact op om eventuele mogelijkheden te bespreken.

Werkwijze voor het inwisselen van de unieke code op de ontvangen cadeaubon:
Voeg de ‘Seizoenswandeling&Workshop’ naar keuze toe aan het winkelmandje en ga door naar de bestelpagina.
Voer bij ‘inwisselen van uw coupon’ de unieke code in die op deze cadeaubon staat.
De waarde van deze cadeaubon wordt bij het afrekenen automatisch verrekend met jouw product.
De unieke code kan slechts een keer gebruikt worden, deze bon is niet restitueerbaar en niet inwisselbaar voor contant geld. Deze bon is alleen in te wisselen in de webshop van De Kruidenschool en is alleen geldig op een van de ‘Seizoenswandeling & Workshop’ producten.

Op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing

Bewaar dit product voor later