Webshop

€87.50
Op voorraad
Productgegevens

Iemand verrassen met een origineel cadeau? Geef dan een cadeaubon voor een van de 'Natural Health' workshops!

Elk jaar staan er 6 'Natural Health' workshops op het programma van De Kruidenschool. Elke workshop heeft een eigen thema, bij elk thema bespreken we bijpassende kruiden en maken diverse producten die je aan het eind van de dag lekker mee naar huis neemt.

De 6 workshop thema's van de Natural Health cyclus: 'Introductie Kruidengeneeskunde', 'Detox met Geneeskrachtige Kruiden', 'Geneeskracht van Aromatische Kruiden, 'Maag en Darm in Balans met Kruiden', 'EHBO met Kruiden en Bach Bloesems', 'Natuurlijke verzorging van de Huid'.

Bij aanschaf van een cadeaubon krijg je deze z.s.m. met een unieke code toegemaild (digitale cadeaubon). Deze code kan in de webshop gebruikt worden om de waarde van de cadeaubon te verrekenen met een van de 'Natural Health' workshop producten.

*Boek de workshop van jouw keuze op tijd! Er zijn beperkte plekken en de cadeaubon is geen garantie voor een plekje. Is de workshop van jouw keuze al volgeboekt? Gebruik de code dan voor een van de andere 'Natural Health' workshops of neem contact op om eventuele mogelijkheden te bespreken.

Deze bon is alleen in te wisselen in de webshop van De Kruidenschool en is alleen geldig op een van de ‘Natural Health' workshops.

Werkwijze voor het inwisselen van de unieke code op de ontvangen cadeaubon:
Voeg de ‘Seizoenswandeling&Workshop’ naar keuze toe aan het winkelmandje en ga door naar de bestelpagina.
Voer bij ‘inwisselen van uw coupon’ de unieke code in die op deze cadeaubon staat.
De waarde van deze cadeaubon wordt bij het afrekenen automatisch verrekend met jouw product.
De unieke code kan slechts een keer gebruikt worden, deze bon is niet restitueerbaar en niet inwisselbaar voor contant geld.

Op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing

Bewaar dit product voor later