Webshop

€175.00
Op voorraad
Productgegevens
Ervaar de kracht en energie die elk seizoen je brengt. We vieren de Lente, Zomer, Herfst en Winter met teen mooie wandelingen door het Vliegenbos en de kruidentuin van De Kruidenschool op zoek naar kruiden van het seizoen, en gaan daarna gezamenlijk aan de slag met de seizoensworkshop op de Kruidenschool.

Je kunt kiezen voor de zondageditie van de 'Vier Seizoenen' of de maandageditie.

De workshops lopen in het volgend jaar gewoon door; Start je bijvoorbeeld in de zomer? Dan lopen jouw Seizoenswandelingen door tot de zomer van het volgend jaar. Kijk in de webshop voor de actuele beschikbaarheid van de workshops of stuur een mail naar info@kruidenopzolder.nl

De 'Wandelingen + workshops' zijn ook los te boeken voor €50 per stuk, als je de 'Vier Seizoenen' boekt krijg je dus een leuke korting.

Thema's 2024/2025

Januari: Winterwandeling + ‘Winterproof' workshop Tijdens de Winter beleven we de natuur op zijn stilst, maar je zult je verbazen hoeveel er te ontdekken valt tijdens dit seizoen! Tijdens de workshop maken we een heerlijk verwarmend winterpakket van geneeskrachtige kruiden en andere natuurlijke producten

Maart/April: Lentewandeling + 'Natuurlijk voorjaarschoonmaak pakket maken' Tijdens de Lentewandeling + workshop gaan we op zoek naar de heilzame voorjaarskruiden en maken we een mooi pakket met natuurlijke producten voor de ‘grote voorjaarsschoonmaak’. Uiteraard werken we met (geneeskrachtige) kruiden en grondstoffen die puur natuur zijn.

Juni: Zomerwandeling + Workshop 'natuurlijke verzorging voor op vakantie' Tijdens de Zomerwandeling + workshop bewonderen we de natuur in zijn volle kracht en gaan aan de slag met het maken van natuurlijke producten waarmee je goed verzorgd van de zomervakantie kunt genieten. Uiteraard werken we met (geneeskrachtige) kruiden en grondstoffen die puur natuur zijn.

Oktober: Herfstwandeling + 'Harvest time' workshop' Tijdens de Herfstwandeling + workshop bewonderen we de natuur in het ‘oogst seizoen’ (bessen, noten, etc.) en maken we samen een herfstig ‘harvest time’ pakket. Uiteraard werken we met (geneeskrachtige) kruiden en grondstoffen die puur natuur zijn.

Informatie:

Inclusief: kruidenthee/koffie, readers met alle recepten en enkele zelfgemaakte producten

Prijs: €175

Lestijden: 13-16.00 uur (fijn als je 12:45u binnen bent, we starten op tijd)

Locatie: De Kruidenschool, Nieuwendammerkade 24-E1, 1022AB, Amsterdam

*Op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing

Bewaar dit product voor later