EHBO met Geneeskrachtige Kruiden en Bachbloesems (Natural Health) - maandageditie 2024

maandag 30 sept. 2024

Op “De Kruidenschool” in Amsterdam Noord nabij het Vliegenbos start maak je tijdens de ‘Natural Health’ workshops kennis met de wondere wereld van geneeskrachtige kruiden.

Tijdens elke workshop staat één thema centraal. We duiken in zowel de achtergronden als praktijk, waarin je zelf producten leert maken met recepten waarmee je al snel zelf thuis aan de slag kunt. Van de kruiden die we bespreken maken we bijvoorbeeld een geneeskrachtige thee, zalf of olie, aan het eind van de dag ga je met je zelfgemaakte producten en een reader vol met recepten weer naar huis.

30 september 2024 : EHBO met kruiden en Bachbloesems

Tijdens dit thema leer je welke kruiden je zoal kunt gebruiken bij allerlei dagelijkse ongemakken zoals een vinger tussen de deur, een verzwikte enkel of een beginnend hoestje. We bespreken een selectie van relevante geneeskrachtige kruiden en Bachbloesems, en maken verschillende kruidenproducten zoals een vallen-en-stoten-zalf, anti-oorpijnolie en rustige-buik-thee.. Aan het einde van dit thema ga je naar huis met je eigen Kruiden-EHBO koffertje en een reader met alle recepten.

Informatie:

Lestijden : 10-16.00 uur

Inclusief : reader, kruidenthee/koffie, lesmateriaal en alle zelfgemaakte producten

Prijs : € 87.50 euro (inclusief BTW

Groepsgrootte: maximaal 12

Locatie: De Kruidenschool, Nieuwendammerkade 24-E1, 1022 AB, Amsterdam

Heb je interesse om het jaar rond alle workshops te volgen?

De complete ‘Jaarcyclus Natural Health’ bestaat uit 6 maandagen van maart tot en met november. De workshops zijn ook los te boeken, als je de complete cyclus boekt krijg je een leuke korting!

*Op alle producten/diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing.