Introductie Kruidengeneeskunde (Natural Health) Maandageditie 2025

maandag 10 maart 2025

Tijdens deze workshop duiken we in de beginselen van de Kruidengeneeskunde en leer je diverse kruiden kennen. We gaan in op botanie, inhoudstoffen en signatuurleer en gaan lekker naar buiten om enkele kruiden in de natuur op te zoeken en hun werking te bespreken. Bovendien gaan we praktisch aan de slag met verwerken van kruiden tot enkele natuurlijke producten zoals een geneeskrachtige infusie, zalf en olie.

(Deze workshop is los te boeken maar ook als onderdeel van de ' Jaarcyclus Natural Health ', waarbij je het jaar rond 6 workshops volgt met een leuke korting)

Prijs: € 87,50 (inclusief BTW) Bij deze prijs zijn inbegrepen: Reader met alle recepten, kruidenthee/koffie en zelfgemaakte producten

Datum : 10 maart 2025 - 10-16.00 uur

Locatie : De Kruidenschool, Nieuwendammerkade 24-E1, 1022 AB, Amsterdam

Wie weet tot ziens, de kruidenthee staat klaar!

Op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing.