Jaarcyclus Natural Health 2025 - zaterdageditie

2025 jaarcyclus zaterdagen

Werk het hele jaar mee met de seizoenen tijdens de Jaarcyclus Natural Health:

Op de leslocatie “de Kruidenschool” in Amsterdam Noord, gelegen aan het Vliegenbos, maak je tijdens de Jaarcyclus Natural Health in 6 verschillende workshops kennis met de wondere wereld van geneeskrachtige kruiden.

Hoe zien de Jaarcyclus workshops er uit ?

De workshops van de Jaarcyclus Maandageditie (er is ook een Zaterdageditie) vinden plaats op 6 maandagen en hebben elk hun eigen thema.

Je leert over de basisprincipes van het betreffende thema, en gaat praktisch aan de slag met het verwerken van kruiden tot enkele zelfgemaakte natuurlijke producten. Zo maken we afhankelijk van het thema bijvoorbeeld geneeskrachtige thee, zalf en olie- en/of natuurlijke producten voor huid en huis.

Aan het eind van elke workshop ga je lekker naar huis met een reader boordevol recepten, en natuurlijk je zelfgemaakte producten.

HIeronder vind je de programmering met thema's voor 2024/2025- en antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Voor meer informatie over de inhoud van de workshops kun je een kijkje nemen op onze workshoppagina.

Lestijden: 6 maandagen, van 10:00 tot 16.00

Prijs voor de gehele jaarcyclus: €450, bij het boeken van de gehele Jaarcyclus in plaats van 6 losse workshops krijg je dus een leuke korting.

Betaling in termijnen is in overleg mogelijk

*De Jaarcyclus en de losse workshops zijn snel uitverkocht, informeer naar de actuele informatie over instroommogelijkheden via de contactpagina of info@kruidenopzolder.nl

Programma 2025 - Zaterdageditie

• 8 maart 2025 - Introductie Kruidengeneeskunde - Zaterdageditie
  • 12 april 2025 - Detox met Geneeskrachtige Kruiden - Zaterdageditie
  • 17 mei 2025 - Geneeskracht met Aromatische Kruiden - Zaterdageditie
  • 30 augustus 2025 - Maag & Darm in Balans met Kruiden - Zaterdageditie
  • 4 oktober 2025 - EHBO met Kruiden en Bachbloesems - Zaterdageditie
  • 8 november 2025 - Natuurlijke Lichaamsverzorging - Zaterdageditie

VEELGESTELDE VRAGEN :

Van wie krijg ik les ?

Als professioneel Natuurgeneeskundige (met eigen praktijk)- en docent, met bovendien jarenlange ervaring in de Nederlandse en internationale gezondheidszorg, deel ik, Gerry Boots, graag mijn kennis met iedereen die interesse heeft in kruiden en het toepassen van natuurlijke producten.

Heb ik kruidenkennis / een relevante vooropleiding nodig om mee te kunnen doen ?

Nee hoor, de workshops zijn zo ingericht dat iedereen kan meedoen. Je bent van harte welkom!

Kan ik de workshops van de Jaarcyclus ook los boeken?

Ja dat kan: De losse workshops vind je ook in onze webshop , maar als je de complete jaarcyclus boekt krijg je een leuke korting.

Als ik de Jaarcyclus boek als het kalenderjaar al begonnen is, krijg ik dan wel alle 6 de workshops?
Natuurlijk: De themaworkshops van de jaarcyclus lopen het volgend jaar gewoon door. Dat wil zeggen dat als je bijvoorbeeld deze zomer de jaarcyclus boekt, jouw jaarcyclus doorloopt tot de zomer van het volgend jaar.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Op al de producten/diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing.