Zomerwandeling + Workshop 'Natuurlijk verzorgd op vakantie' - 2025 maandageditie

maandag 23 juni 2025

Ervaar de kracht en energie die de seizoenen je brengen tijdens onze vier nieuwe seizoenswandelingen met workshops. We starten met een lekkere wandeling door het Vliegenbos en de kruidentuin van het Beeldenbos, op zoek naar de kruiden van het seizoen, en gaan daarna gezamenlijk aan de slag met de workshop op de Kruidenschool.

Tijdens de Zomerwandeling + workshop bewonderen we de natuur in zijn volle kracht en gaan aan de slag met het maken van natuurlijke producten waarmee je goed verzorgd van de zomervakantie kunt genieten. Uiteraard werken we met (geneeskrachtige) kruiden en grondstoffen die puur natuur zijn.

De 4 verschillende seizoenswandelingen+workshops zijn afzonderlijk te boeken voor €50. Als je kiest voor de ‘Vier Seizoenen' krijg je een leuke korting. Je kunt kiezen voor de zondageditie of de maandageditie.

Lestijden: 13-16.00 uur (fijn als je om 12:45 binnenkomt, we starten op tijd)

Inclusief : kruidenthee/koffie, lesmateriaal en enkele zelfgemaakte producten

Prijs: Eén wandeling (inclusief workshop): 45 euro (inclusief BTW)

Thema's seizoenswandelingen

Januari : Winterwandeling + Winterproof workshop - verwarmend winterpakket

Maart/april : Lentewandeling + 'Natuurlijk voorjaarschoonmaak pakket maken'

Juni : Zomerwandeling + Workshop 'natuurlijk verzorgd op vakantie'

Oktober: Herfstwandeling + 'Harvest time' workshop

*Data en programma's onder voorbehoud, op alle producten en diensten van De Kruidenschool zijn de algemene voorwaarden van toepassing.